Doornspijker IJsvereniging
De baan is gesloten!
Skip Navigation Links

Welkom op de website van de "Doornspijker IJsvereniging".

Hier zullen we je voorzien van informatie over de ijsbaan in Doornspijk.

Nieuws:

Beste schaatsliefhebber,

Het winterseizoen staat weer voor de deur en we hopen samen met jou op een mooie schaatsperiode. De afgelopen tijd hebben we als bestuur weer hard gewerkt en alles voorbereid om, bij voldoende vorst, onze prachtig gelegen ijsbaan weer geschikt te maken voor gezellig ijsvermaak. Om dit mogelijk te maken wordt er, naast het werk van bestuursleden en vrijwilligers van de ijsbaan, ook financieel het nodige gevraagd want onze vaste kosten zoals pacht, onderhoud aan baan en machines gaan gewoon door ook als er eens een jaar niet geschaatst kan worden. Door het kopen van een gezins- of lidmaatschapskaart ben je niet alleen lid van de ijsvereniging maar ondersteun je onze vereniging ook financieel zodat we ook in de toekomst,  ijs en weder dienende, voor ijsplezier in Doornspijk kunnen zorgen. Voor jouw en ons gemak kunnen vanaf heden de kaarten ook via de bank worden betaald.

Ter info:  Een lidmaatschapskaart, vanaf 16 jaar, kost slechts € 10.—per seizoen

Een gezinskaart, geldig voor het hele gezin inclusief kinderen t/m 15 jaar kost slechts € 15.—per seizoen. Graag 1 overschrijving per kaart zodat wij kunnen zien voor wie de kaart bestemd is

Bij het betalen van een gezinskaart bij de omschrijving vermelden hoeveel kinderkaarten bijgevoegd moeten worden. De betaling moet binnen zijn voor 1 december a.s.  Ons bankrekeningnummer is NL26RABO 0156 6861 12  t.n.v. IJsvereniging Doornspijk.

De kaarten zullen worden bezorgd of bij openstelling van de baan voor je worden klaargelegd in ons clubgebouw op de ijsbaan.  Als je de bank opdracht geeft om de betaling 1 x per jaar automatisch te doen, waar onze voorkeur naar uitgaat, geven wij je als waardering onze verenigingsijsmuts cadeau. (1 exemplaar per lidmaatschaps- of gezinskaart).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

((SLA JE SLAG))

De voorverkoop IJskaartjes is in ons clubhuis aan de Rodelandsweg 5

op de vrijdagavonden 30 november en 7 december 2018 van 19.00 uur tot 20.30 uur.

WEES ERBIJ WANT ALLEEN OP DEZE DATUMS GELDEN HALVE TARIEVEN

Lidmaatschapskaart  vanaf 16 jaar € 10,-  Gezinskaart, toegang voor een gezin met kinderen tot 16 jaar € 15,-

Na 7 december geld weer het normale dubbele tarief.

Laatste Update: 25-11-2018 om 16:55